Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

FAN

Av Alex - 15 juni 2011 11:26

Hej hej!!!!!!

Jag har kommit på en sak som heter smily säger tävling..

En bild som jag skriver något i blir det (:

Det blir också det tävling om vem som e mitt största fan...

Ledsen om det låter egoistiskt..

Men jag har 100 som skriver att de är mina största fan så jag ville se vem av er som kan bli mitt största fan...

Ni vinner även present från ö-listan..


Så här kommer reglerna:

○Ni ska skriva en komentar om vrf ni är just mitt största FAN

sedan värler jag en vinnare..

1.Pris: Present från Ö-List.

2.Pris: 2Autos.

3.Pris: 1Auto.

 här kommer Smilyn:

 

  Hej då glömm inte att anmäla dig   

 
 
Ingen bild

snyggingboy

15 juni 2011 15:01

Hej:) Jag har aldrig vunnit en tävling så jag hoppas att jag vinner den här tävlingen:)
Vrf är jag ditt största FAN: Du är snyggast på HELA msp jag MENAR vad jag säger sen är du så HIMLA hög lvl!!!!!!!!!! Lvl 17 daaaaaaaaaaaaaaah
förut vad du den högsta på högpoängare innan jag fick korta filmer och Justin100 som vänner men du är 3:a på högpoängare och allt jag ville var att bli bff elr ihop med dig du såg snäll och fin ut:)
Och då började jag kolla på dina filmer kanske inte komenterat men kolla på dina filmer+kanske nångång ge dig auto och du blev mitt största FAN jag har kanske inte sagt det men nu vet du att jag är ditt största FAN
Snygging8) (l) ;) :)

 
Ingen bild

Hästtjejen sötis!!

16 juni 2011 12:13

JAG ÄR DITT MEGA STÖRSTA FAN FATTA DET JAG VILL BLI DIN VÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

j.o.n.n.a

16 juni 2011 12:14

dui är mitt största fan för du värkar snäll (känner dig ju inte)
och du har en jätte snygg gubbe och jag älskar din blogg (jag brukar kolla på den ofta)
jag älskar dina kläder också ;)
jag behöver inte få en present jag är bara ditt största fan:D <3

 
DanielSaade...

DanielSaade...

16 juni 2011 18:29

Tjaa Alex! ;D
Du vet nog vem det är!.. din kompis Danne! :)

Jag tkr om dig för du är sann, ärlig, snäll, cool, snygg, söt,älskad, kul att chatta med, en man kan trösta sig mot, en som har bra humor, ja.. du är en riktig SUPER vän!!
Du vinner också tävlingar och gör riktigt bra filmer!


Det är därför jag e dit största fan!
För att du e en man kan lite på och en super tjej som är sig själv! <3

http://DanielSaade...

 
Ingen bild

Coolabibi

16 juni 2011 18:31

Heejj (i)

Jag har sett alla dina filmer :P
Kanske lite för hög lvl för att vara ditt fän men xD

Jag älskar rejj verkligen<3
Specielt: "Jack sparrows story"
I love Pirates of the carribien! (hur det nu stavas :D)

Men iallafall!
Jag hoppas att jag vinner Heliga-Alex :D<3

 
Ingen bild

DJ!!!!

17 juni 2011 10:50

jag är ditt största fannnnnn jag lovar

 
Adam_sara

Adam_sara

17 juni 2011 15:27

Jag är ditt största fan för att ja tycker att du är väldigt fin och känd ! (;
Och ja gillar din vänliga stil,din blogg,ditt utseende och hela snälla dig ! xD
Du har alltid vunnit på tema-tävlingar,jag minns iaf att jag en gång frågade hur du vinner så mycket och du började prata med mig.Jag blev stressad för att jag verkligen pratar med ALEX_99?
Kan det vara sant? xD
Jag vet inte om du minns att jag frågade dig,men jag minns för att det var en av mina lyckligaste tider på msp! =)
Att prata med en högpoängare, och just du alex! <333

http://www.moviestarplanet.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

lll

Av Alex - 17 juni 2012 12:32

       

Av Alex - 22 juni 2011 11:54

Hej hej alla msp:are!!! Jag vill säga Grattis till vinnarna av min tävling: 1. danielsaade... 2. snyggingboy 3. Adam_sara Tack alla som deltug ni var super söta kunde inte bestämma mig:) Och här kommer chock uppdateringen av MSP  Nu har...

Av Alex - 18 juni 2011 11:38

Hej alla som läser min blogg nu är jag riktigt ledsen :( Kolla va som hände med internet när jag skulle skicka in filmen (jag skriver inte när det kan vara igår med)   Fel på internät så jag han inte skicka in filmen.. Eller LOOKEN.. Men jag...

Av Alex - 17 juni 2011 19:02

Hej hej allihopa!! Guh vad ni är gulliga jag trodde liksom att ingen brydde sig om mig men ni är bäst :) Jag tänkte bara säga att tävlingen slutar på Söndag så ni vet!!(:   Hej då//////Alex ...

Av Alex - 14 juni 2011 08:36

Hej hej alla läsare!!!!! Jag har varit i stugan igår till idag en sväng och kastede mig på datorn när jag kom hem!!! (:   Och när jag kollade tittar statistiken blev jag azz glad   Jag menar kolla in detta     Tävling: Och här kommer lite h...

Presentation


Hej hej och väkomna till MSP Wasp!!!
Jag är Alex_99 som bloggar och vi kommer att göra lite olika saker!!!!!!!
Tjao ses i nästa inlägg...

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Klockan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards